Nasz Pensjonat to również doskonały wybór dla Gości poszukujących rozwiązań dla biznesu.

Oferujemy Państwu pełen zakres usług związanych z organizacją i obsługą konferencji, szkoleń, seminariów i wszelkiego rodzaju pokazów reklamowych. Do Państwa dyspozycji oddajemy profesjonalnie wyposażone sale konferencyjne oraz sale restauracyjną.
Podchodzimy indywidualnie do każdego z Państwa.


Wszystkie sale posiadają:

  • klimatyzację
  • nagłośnienie stacjonarne
  • bezprzewodowy dostęp do Internetu
  • ekran do prezentacji
  • projektor multimedialny
  • flipchart z przyborami (papier, markery itp.)
  • sprzęt TV/Video
  • odtwarzacz DVD

 

Korzystając z naszej oferty możecie Państwo również połączyć spotkania biznesowe z chwilami relaksu w oparciu o wiele udogodnień:

  • komfortowe, klimatyzowane pokoje dla uczestników konferencji,
  • dostęp do strefy SPA z jacuzzi, saunami oraz biczami szkockimi,
  • korzystanie ze strefy odnowy biologicznej (masażysta, lekarz i kosmetyczka)
  • dostęp do strefy fitness (profesjonalnie wyposażona sala fitness cardio)
  • wybrane posiłki w formie bufetu szwedzkiego
  • serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasteczka, paluszki - opcjonalnie)
  • możliwość organizacji uroczystej kolacji
  • możliwość zorganizowania oprawy muzycznej
  • możliwość zorganizowania eventu, wyprawy na dorsza, wycieczki itp.
  • możliwość przedłużenia pobytu dla uczestników spotkania w atrakcyjnej cenie

 

Sala B - podkowa
30 osób
Sala A - szkolny
40 osób
Sala A + B
100 osób


              
Konferencje oraz imprezy firmowe leżą w zakresie naszych usług od kilku lat.
Z przyjemnością przygotujemy ofertę dopasowaną do Państwa potrzeb.

 

 

W celu rezerwacji sali konferencyjnej prosimy o kontakt telefoniczny 668 88 25 28 lub mailowy: biuro@pensjonatluan.pl

 

Pensjonat Luan organizuje również bankiety i przyjęcia okolicznościowe.
 
Nasi Kucharze proponuje gościom szeroki wybór menu odpowiednich na wszelkiego rodzaju przyjęć: wesela, komunie, kinderparty, urodziny, przyjęcia, chrzciny, stypy itp.